https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/
Naujas 2018 m. Toyota Camry Hybrid
2018 metų Toyota Camry Hybrid suteikia aukštą kuro ekonomiją, artimą Prius lygiui, ir geriausio akumuliatoriaus apipavidalinimas yra pigiausias variantas. Toyota su naujuoju hibridiniu sedanu, kurio pardavimai mažėjo šiais metais, siūlo išsamią visos Camry linijos modernizaciją. Po ilgo laikotarpio, kai automobiliai buvo laikomi patikimais, ekonomiškais, tačiau kai kam nuobodžiais, Toyota siekia, kad naujasis automobilis būtų ne tik patikimas ir efektyvus, bet ir smagus vairuoti. Tikrai. Toyota parduoda naująjį automobilį kaip emocinį pasirinkimą, o ne tik racionalų sprendimą. Vyriausiasis inžinierius Masato Katsumata jį vadina „visceraliniu“. Stiprus žodis šeimos sedanui.
Visiškai naujas automobilis yra pirmasis, kuris visiškai įgyvendina Toyota naująją pasaulinę architektūrą arba TNGA. Platforma pirmą kartą matyta 2016 metų Priuse, tačiau Camry pirmą kartą naudoja naujus variklius, transmisijas ir dvigubos svirčių galinės pakabos sistemą, kuri sudaro TNGA etosą. Su naujuoju Camry Hybrid ateina nauja hibridinė sistema – Toyota Hybrid System II, kuri yra Hybrid Synergy Drive sistemos įpėdinė. Variklis yra 2,5 litrų keturių cilindrų, su kintama vožtuvų laiko sistema, kuri dirba Atkinsono cikle ir turi beveik dyzelių 14,0:1 suspaudimo santykį. Taip pat naudoja naują super lengvą 0w16 klasės alyvą, kuri dar labiau mažina vidinę trintį ir nuostolius.
Benzininis variklis generuoja 176 arklio galias ir sukuria 163 svarų pėdų sukimo momentą plačiame diapazone nuo 3600 iki 5200 apsukų per minutę. Elektrinis variklis gamina 188 arklio galias ir 149 svarų pėdų, bendrai sistema suteikia 208 arklio galias. Kaip ir Prius, jis naudoja 4,0 ampero valandų, 259 voltų ličio jonų arba 6,5 Ah 245 voltų nikelio-metalo hidrido akumuliatorių paketą, priklausomai nuo apipavidalinimo. Tačiau, skirtingai nei Prius, Camry pateikia ličio bateriją ant bazinio LE apipavidalinimo.
Žmonės, kuriuos labiausiai domina kuro ekonomija ir vertė, pirks bazinį apipavidalinimą. SE ir XLE yra brangesni ir sunkesni, todėl kiekvieno paskutinio mylios per galoną išgavimo prioritetas nėra toks svarbus. Lengvesnio ličio jonų akumuliatoriaus talpinimas jau lengviausiame automobilyje daro didelį poveikį kuro ekonomijai. Camry Hybrid LE turi Prius-įveikiančią EPA įvertintą 53 mylių per galoną greitkelio. Miesto skaičius yra įspūdingas taip pat, 51, su 51 mpg bendrai. Sportiškesni SE ir prabangūs XLE modeliai gauna 44 mieste, 47 greitkelyje, 44 bendrai.
Taip pat, Kaune siūlomas automobilio dugno plovimas. Apsilankykite čia ir sužinokite daugiau apie šią paslaugą.
Automobiliai pasižymi naujais, mažesniais akumuliatorių paketais, kurie kartu su nauja platforma eina po sėdynėmis vietoj bagažinės. Camry Hybrid turi tą pačią 15,1 kubinių pėdų bagažinės talpą kaip ir benzininis modelis, su pilno dydžio atidarymu, kai galinės sėdynės sulankstytos.
Toyota siūlo Camry Hybrid sportiniame SE apipavidalinime, be LE ir XLE prabangių modelių. SE modelis, kuriame praleidau daugiausiai laiko, yra malonus matyti kaip hibridinį pasirinkimą, turintį sportinį apipavidalinimą.