Naujasis BMW iX – Technologinis Šuolis Elektromobilių Rinkoje
BMW ruošiasi dar kartą mesti iššūkį elektromobilių rinkai su naujuoju modeliu – iX. Šis elektrinis flagmanas, kurio gamyba prasidės 2021 m. viduryje, žada įspūdingas technines savybes ir pažangias technologijas. Įdomu, kaip šis modelis atrodo ir ką jis siūlo?
Technologijų Integracija ir Dizainas
BMW iX pasižymi unikalia grotelės dizaino koncepcija, kuri, nors ir nebereikalinga variklio aušinimui, yra pilna kamerų, radarų ir kitų jutiklių. Plonos LED žibintai su pasirinktinai įdiegta Laserlight technologija suteikia automobiliui modernų įvaizdį. Galinėje dalyje pastebimas klampšelio stiliaus bagažinės dizainas, kuris primena i3 modelį. Dydžiu iX yra panašus į X5, tačiau jis naudoja patobulintą BMW CLAR platformą, kuri, nors ir nėra iš anglies pluošto, kaip i3 ir i8, leidžia integruoti visas būtinas elektromobilio technologijas.
Elektros Pavaros Sistema
iX modelyje įdiegta penktos kartos eDrive elektros pavaros sistema, kuri apima du elektrinius variklius – po vieną kiekvienai ašiai – ir didelės talpos bateriją. Nors tikslios baterijos charakteristikos dar nėra atskleistos, tikėtina, kad jos talpa viršys 100 kWh. Greitasis įkrovimas DC srovėje pasieks iki 200 kW, o tai leis įkrauti bateriją nuo 10 iki 80 procentų mažiau nei per 40 minučių. Namų įkroviklis, kurio galia 11 kW, pilnai įkraus bateriją per maždaug 11 valandų.
Interjeras ir Komfortas
BMW iX interjeras išsiskiria minimalizmu ir erdvumo pojūčiu. Dominuoja didelis 14,9 colio išlenktas jutiklinis ekranas, sujungtas su šiek tiek mažesniu 12,3 colio skaitmeniniu instrumentų skydeliu. Daug dėmesio skiriama medžiagų kokybei, ypač sėdynių apmušalams, kurie derina audinį ir šviesiai mėlyną mikropluoštą. Automobilyje taip pat bus įrengta galvos aukščio ekranas ir 1 615 vatų Bowers & Wilkins garso sistema su 4D garso technologija, kuri integruoja vibracijas į priekines sėdynes.
Perspektyvos ir Kainodara
Kol kas nėra patvirtintos tikslios kainos ar informacijos apie galimas mažesnės galios ir nuotolio versijas. Tačiau tikėtina, kad 500 AG ir 300 mylių nuotolio versija kainuos daugiau nei mažesnės galios Mercedes-Benz EQC ir Audi e-tron modeliai. Gamyba prasidės 2021 m. viduryje, o pardavimai JAV numatomi 2022 m. pradžioje. Norėdami daugiau sužinoti apie automobilių naujoves, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/ru/avtomoyki/siauliai-ru/
https://luxauto.lt/i-jav-atkeliauja-riboto-leidimo-audi-s3/
https://automak.lt/prabangiu-stalu-kolekcija-ikvepta-lenktyniniu-automobiliu/