Hyundai neseniai pristatė „Assurance Connected Care“ sistemą, kuri žymiai pagerina „Blue Link“ telematikos galimybes, siūlydama vairuotojams plačią patogumo ir saugos funkcijų gamą. Ši technologija žymi naują Hyundai įsipareigojimo klientams etapą, tobulindama savo Assurance programą, pradėtą 2009 metais. Programos pagrindą sudaro 10 metų/100 000 mylių galios traukinio garantija bei penkerių metų/neriboto mylių kelio pagalbos paslauga. Naujajame Assurace Connected Care integruota į „Blue Link“ sistemą. Ji turi tokių funkcijų, kaip automatinis susidūrimo pranešimas, kuris susisiekia su 911 paslaugomis avarijos atveju; transporto priemonės diagnostika su kasmėnesiniais sveikatos ataskaitomis; techninės priežiūros pranešimai; ir galimybė planuoti paslaugas automobilyje. Sistema netgi gali įspėti vairuotojus, jei jų transporto priemonė buvo atšaukta. Hyundai teigia, kad bus pirmasis gamintojas, siūlantis įmontuotas skubios pagalbos ir palaikymo paslaugas trejus metus. Nuo gegužės 16 dienos „Blue Link“ leidžiami automobiliai bus siūlomi su Assurance Connected Care. Kainų ir pakuočių detalės bus paskelbtos artimiausiu metu.
Be to, automobilių plovimo kaina gali skirtis priklausomai nuo paslaugų teikėjo ir pasirinktos programos. Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių plovimo kainas, apsilankykite čia.