Vyt Auto Brigada Lamborghini „Lamborghini Jota“ atsisakys maksimalaus greičio, kad sumažintų svorį ir valdymą

„Lamborghini Jota“ atsisakys maksimalaus greičio, kad sumažintų svorį ir valdymą

„Lamborghini Jota“ atsisakys maksimalaus greičio, kad sumažintų svorį ir valdymą post thumbnail image

Lamborghini Jota: Naujos Kartos Superautomobilis

Įdomu, kaip Lamborghini pasirenka kitokį požiūrį į superautomobilių kūrimą? Naujos kartos modelis Jota, kuris pakeis Murcielago, yra koncentruotas į svorio mažinimą, valdymą ir pagreitį, o ne į didžiausią greitį. Ši strategija yra esminė, nes ji pabrėžia svarbą galios ir svorio santykiui, taip pat anglies pluošto naudojimą automobilių gamyboje.

Šiandien Lamborghini pristatė naują teaser’į, kuris, atrodo, rodo greitį skatinančius oro įsiurbimo vamzdžius, galbūt V10 varikliui. Nors Murcielago turėjo V12 variklį, galios sumažinimas gali būti strateginė dalis diskusijoje apie galios ir svorio santykį. Tai taip pat atspindi naują požiūrį į modernių superautomobilių dizainą ir gamybą.

„Nuo aštuoniasdešimtųjų vidurio, mūsų automobilių vidutinis svoris padidėjo 500 kg dėl aktyvios ir pasyvios saugos, komforto ir emisijų mažinimo reikalavimų, ir tai yra kažkas, ką turime pakeisti“, – teigia Lamborghini atstovai. Šis nuoširdus modernių superautomobilių kritikos požiūris yra gaivus ir inovatyvus.

Jota debiutas numatytas šių metų Paryžiaus automobilių parodoje, kur žurnalistai bus pasiruošę apžvelgti šio modelio pristatymą. Lamborghini, išlaikydama savo tradiciją, siekia derinti ekstremalius techninius sprendimus su inovacijomis. Jie siekia, kad dizainas ir veikimas būtų pagrindinės priežastys, dėl kurių žmonės renkasi Lamborghini.

Įdomu tai, kad dizainas visada buvo ir bus pagrindinė priežastis, kodėl Lamborghini yra atpažįstami dėl savo stiliaus bruožų. Kalbant apie veikimą, pastaraisiais metais prioritetai keičiasi. Greitis nebėra toks svarbus, nes visi superautomobiliai jau viršija 300 km/h greitį, o tai yra greitis, kurio negalima pasiekti net lenktynių trasoje, ką jau kalbėti apie įprastus kelius. Todėl Lamborghini mano, kad laikas pakeisti požiūrį ir daugiau kalbėti apie valdymą ir pagreitį.

Pagrindinis veiksnys, siekiant geresnio valdymo ir pagreičio, yra galios ir svorio santykis. Tai nėra tiek apie didžiausią greitį, kiek apie svorio mažinimą, kuris taip pat padeda sumažinti CO2 emisijas. Tai reiškia, kad svarbu mažinti svorį naudojant naujas medžiagas.

Anglies pluoštas yra magiškas žodis. Lamborghini pradėjo dirbti su anglies pluoštu Sant’Agata Bolognese daugiau nei prieš trisdešimt metų, ir šiandien, su dviem laboratorijomis Sant’Agata Bolognese ir Sietle, jie įvaldė platų technologijų spektrą, kuris suteikia jiems lyderio poziciją mažos apimties gamyboje.

Kiekvienas naujas Lamborghini modelis maksimaliai išnaudos anglies pluoštą, siekiant sumažinti svorį ir pagerinti automobilio veikimą. Tai yra ne tik inovacija, bet ir svarbi kryptis, kurią Lamborghini siekia išlaikyti ateityje.

Norėdami sužinoti daugiau apie naujausius automobilių plovyklų sprendimus, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/ru/antikorrozionnoe-pokrytie-kaunas/
https://superkamautomobilius.lt/pirmasis-corvette-pagerbia-pirmaja-sportinio-automobilio-pergale-le-mano-lenktynese-pries-50-metu/
https://emaauto.lt/subaru-crosstrek-sport-ir-limited-kuri-komplektacija-jums-tinkamiausia/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *