Technologijų Stebuklas: Toyota C-HR R-Tuned
Ar galite patikėti, kad Toyota C-HR gali pasiekti net 600 arklio galių ir 550 svarų pėdų sukimo momento? Šis automobilis, pavadintas Toyota C-HR R-Tuned, pirmą kartą buvo pristatytas 2017 m. SEMA parodoje Las Vegase. Jo variklis – tai specialiai sukonstruotas 2,4 litro turbininis variklis, kurį sukūrė DG-Spec.
Šis pilnai sukomplektuotas turbininis variklis leidžia C-HR įsibėgėti nuo 0 iki 60 mylių per valandą vos per 2,9 sekundės ir įveikti 1:25,22 rato laiką Willow Springs tarptautinėje lenktynių trasoje, kurios ilgis – 2,5 mylios. Norint įvertinti šį pasiekimą, Toyota teigia, kad pagal fastestlaps.com tai greičiau nei visi, išskyrus penkis, serijiniai automobiliai.
Norint įveikti lenktynių posūkius, DG-Spec visiškai modifikavo automobilio pakabą, o išorė yra aprūpinta aerodinaminiais komponentais, kurie sukuria 300 svarų prispaudimo jėgą. Visuose keturiuose kampuose yra 18 colių ratai, apauti Toyo Proxes RR padangomis, o Brembo stabdžiai užtikrina 1,2 g stabdymo jėgą.
Norint perduoti visą galią į žemę, DG-Spec pašalino C-HR gamyklinę CVT pavarų dėžę ir pakeitė ją penkių greičių mechanine pavarų dėže. Su 2,960 svarų svoriu, C-HR R-Tuned gali įtikinti kai kuriuos žmones, kad šis krosoveris nėra tik nuobodus komunalinis automobilis. Tačiau su 600 arklio galių ir daugybe lenktynių įkvėptų modifikacijų, jie galėjo truputį persistengti bandydami perduoti šią žinutę.
Daugiau apie automobilio antikorozinį padengimą Kaune galite sužinoti čia.
https://autoplovykla.lt/ru/moika-salona-avtomobilya/
https://vytautobrigada.lt/ford-gt-aukcione-parduotas-uz-18-mln-doleriu-tiketina-ford-nusivylimui/
https://automondis.lt/sandy-apgadintu-automobiliu-skaicius-gali-virsyti-250-000/